czwartek, 5 maja 2016

Ważna informacja!

Jak łatwo zauważyć, od dawna nie pojawił się żaden nowy rozdział. Jest to spowodowane kilkoma czynnikami, ale najważniejszym z nich jest brak weny. Ostatnio nie mam w ogóle ochoty na pisanie, oczywiście moja głowa jest pełna pomysłów, ale nijak nie mogę spleść ich w słowa.
A na tym wszystkim cierpicie wy: czytelnicy. Dlatego wychodzę naprzeciw wam z moją inicjatywą.
Co wy na to, by przekazać komuś tego bloga, by mógł on kontynuować me dzieło w swój własny sposób?
Dajcie znać, co o tym myślicie.

2 komentarze:

  1. Myśle, że to dobry pomysł, jeśli jesteś gotowa oddać tego bloga komuś innemu, żeby kontynuował to co zaczełaś. Rozumiem też, dlaczego to robisz :)
    Ja chętnie bym chciała prowadzić tego bloga, ale nie mogę, bo musze swoimi blogami się zająć.
    Ale napewno ktoś się znajdzie :)
    Pozdrawiam :*
    Twoja Star♥ (dawna Czekoladka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Dawno mnie nie było, ale mam sporo na głowie.
    rozumiem cię kochana.
    Czasem brak weny doskwiera każdemu.
    Takie życie.
    Ale względem oddania bloga?
    Sama nie wiem co o tym myśleć.
    Ja raczej nie zdecydowałabym się na oddanie bloga.
    Ale jeśli czujesz, że wena nie wróci, to pamiętaj, że zawsze poprę twoją decyzje.
    Pozdrawiam cię serdecznie i miłego dnia.
    Wierna czytelniczka.
    Destiny

    OdpowiedzUsuń